| Enhancing students' attitudes towards statistics through innovative technology-enhanced, collaborative, and data-driven project-based learning | 2024 | Cujba, A.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Natural Language Processing Approach to Evaluate Real-Time Flexibility of Ideas to Support Collaborative Creative Process | 2024 | Ul Haq, I.; Manoli Pifarré, M.; Fraca, E. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Novelty Evaluation using Sentence Embedding Models in Open-ended Cocreative Problem-solving | 2024 | Ul Haq, I.; Pifarré, M.; Fraca, E. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Digital Cognitive Maps for Scientific Knowledge Construction in Initial Teacher Education | 2023 | Guiral, A.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Students' informal statistical inferences through data modeling with a large multivariate dataset | 2023 | Kazak, S.; Fujita, T.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Relaciones entre el aprendizaje de la estadística y las actitudes del alumnado en el marco de un proyecto de análisis de datos con tecnología | 2023 | Cujba, A.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Designing, Implementing and evaluating a co-creative suport technology | 2023 | Pifarré, M. | Ressenya | 
                    
                    
                        | The role of digital technologies to promote collaborative creativity in language education | 2022 | Selfa, Moisés; Pifarré, Manoli; Cujba, Andreea; Cutillas, Laia; Falguera, Enric | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Embedded Information Problem-Solving Instruction to Foster Learning from Digital Sources: Longitudinal Effects on Task Performance | 2020 | Pifarré, M.; Argelagós, E. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Students' informal statistical inferences through data modeling with a large multivariate dataset | 2020 | Kazak, S.; Fujita, T.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Reflections on researching technology-mediated dialogue | 2020 | Pifarré, M. | Review | 
                    
                    
                        | Promoting social creativity in science education with digital technology to overcome inequalities: a scoping review | 2019 | Aguilar, D.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Designing a dialogic technology-enhanced pedagogy to support collaborative creativity | 2019 | Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Using interactive technologies to promote a dialogic space for creating collaboratively: a study in secondary education | 2019 | Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Unpacking cognitive skills engaged in web-search: how can logfiles, eye movements, and cued-retrospective reports help? An in-depth qualitative case study | 2018 | Argelagós, E.; Brand-Gruwel, S.; Jarodzka, H.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Crear conocimiento científico: un proyecto de investigación sobre microorganismos | 2018 | del Barrio Arranz, M.; Guiral, A.; Pifarre, M.;Font, N.; Martí, L. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Characterizing and unpacking learning to learn together skills in a wiki project in primary education | 2018 | Pifarré, M.; Li, L. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Using blogs to promote reflective dialogue in vocational education | 2018 | Bort, Mª Concepción; Pifarré, Manoli | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Crear en grupo un diseño: un proyecto para un espacio comunitario con criterios medioambientales | 2017 | Pifarré, M., Huix, A., Isern, E. Martí, L. y Roures, C | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Key Information-Problem Solving Skills to Learn in Secondary Education: A Qualitative, Multi-Case Study. | 2016 | Argelagós, E.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Unravelling Secondary Students' Challenges in Digital Literacy: a Gender Perspective | 2016 | Argelagós, E.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Technology-enhanced Pedagogical Framework for Collaborative Creativity: Analyses of Students' Perception | 2015 | Pifarré, M.; Martí, L.; Cujba, A. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Incidence of group awareness information on students' collaborative learning processes | 2014 | Pifarré, M.; Cobos, R. & Argelagós, E. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Mind expanding: teaching thinking and creativity with ICT | 2014 | Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Collaborative creativity processes in a wiki: A study in Secondary Education | 2014 | Pifarré, M.; Martí, L. & Guijosa, A. | Article en llibre | 
                    
                    
                        | Using a blog to create and support a Community of Inquiry in Secondary Education. | 2014 | Pifarré, M.; Guijosa, A.; Argelagós, E. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Developing technological and pedagogical affordances to support collaborative inquiry science processes. | 2014 | Pifarré, M.; Wegerif, R.; Guiral1, A. & Del Barrio, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Unravelling cognitive processes involved in web-search: logfiles, eye-movements, and cuedretrospective reports compared | 2013 | Argelagós, E. Brand-Gruwel, S.; Jarodzka; H. M.; Pifarré, M. | Article en premsa | 
                    
                    
                        | Die Verwendung eines Wikis zur Förderung kollaborativer Lernprozesse in der Grundschule (Alter: 10-11 Jahre) [El uso de una wiki para apoyar el aprendizaje colaborativo en la escuela primaria (edad 10 | 2013 | Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Improving Information Problem Solving Skills in Secondary Education through embedded instruction | 2012 | Argelagós, E.; Pifarré, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Teaching how to learn with a wiki in Primary Education: What classroom interaction can tell us. | 2012 | Pifarré, M.; Li Li | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Breaking up the writing process: How wikis can support understanding the composition and revision strategies of young writers. | 2011 | Pifarré, M., Ros, F. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Wiki-supported collaborative learning in primary education: How a dialogic space is created for thinking together | 2011 | Pifarré, M., Kleine-Staarman, J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Promoting Metacognitive Skills through peer scaffolding in a Collaborative Computer-based environment | 2010 | Pifarré M, Cobos R. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Using Wiki affordances to support collaborative argumentation in Secondary Science Education. | 2010 | Pifarré, M.; Argelagós, E.; Guijosa, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Inquiry Web-Based Learning to Enhance Knowledge Construction in Science: A Study in Secondary Education | 2010 | Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Evaluating the use of Metacognitive skills in Information Problem Solving activities. | 2009 | Argelagós, E.; Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Teaching digital competences in history in Secondary Education: Learning to compose history texts through the web. | 2009 | Guijosa, A.; Sanuy, J.; Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Evaluation of the development of metacognitive knowledge supported by the KnowCat system | 2009 | Pifarré, M. Cobos, R. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Collaborative Knowledge Construction in the Web supported by the KnowCat system | 2008 | Cobos R, Pifarré M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Internet en la Educación Secundaria. Pensar, buscar y construir conocimientos en la red. | 2008 | Pifarré, M. (Dir.), Sanuy, J., Vendrell, C. y Gòdia, S. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Inquiry web-based learning to enhance information problem solving competence in science | 2008 | Pifarré, M.; Argelagós, E. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Evaluation of the development of metognitive knowledge supported by the KnowCat system. | 2008 | Pifarré, M. & Cobos, R. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La lluna individual. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-14/a14-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Escher i la Geometria de l'Espai. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-32/a32-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Funcions i Gràfiques. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-33/a33-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | L'energia i la societat actual i la sostenibilitat. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-30/a30-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S. y Martorell, I. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Rics i pobres. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-31/a31-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S. y Martorell, I. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Entre fogons. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-29/a29-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | La lluna en parella. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-15/a15-inici.jsp | 2007 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Scaffolding through the network: analysing the promotion of improved online scaffolds among university students | 2007 | Pifarré M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Introducció a la Trigonometria. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-26/a26-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | La màgia dels números Pi i Phi Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-21/a21-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Teorema de Pitàgores Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-20/a20-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | L'estatut d'autonomia. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-22/a22-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S. y Martorell, I. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | La guerra civil espanyola. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-27/a27-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S., Martorell, I., Sanuy, J. y Vendrell, C. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Lleida, ciutat medieval. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-25/a25-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S., Martorell, I., y Sanuy, J. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | La Revolució Industrial. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-23/a23-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S., Martorell, I., y Sanuy, J. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Learning from the Web: Analyses the Incidence of an Instructional Approach to Improve Secondary Students' Web Performance | 2006 | Pifarré M, Martorell I, Gòdia S. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Aprenem a predir el temps. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-8/a8-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Tales de Mileto. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-10/a10-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S. y Martorell, I. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Analyses of cognitive strategies used in web searching by secondary students: implications for instructional design | 2006 | Pifarré M, Gòdia S, Martorell I. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | El tren volador. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-28/a28-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | El científic misteriós. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-24/a24-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Els focs artificials. Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-17/a17-inici.jsp | 2006 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I.y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Mart en parella. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-7/a7-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Mart Individual. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-6/a6-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | La mesura. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-18/a18-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | L'estadística: Una bona eina per conèixer el món. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-11/a11-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Experimentem al laboratori amb seguretat. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-13/a13-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Gestió de residus tòxics. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-12/a12-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Martorell, I. y Gòdia, S. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Qüestionari d'anàlisi de l'ús d'Internet en alumnes de secundària. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-19/a19-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S. y Sanuy, J. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Monarquia Hispànica. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-5/a5-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S., Martorell, I., Ribes, R. y Vendrell, C. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | OH!, EUROPA. Projecte: Internet com a eina per aprendre a secundària. Disponible a Internet: http://webquest.udl.es/Activitat-9/a9-inici.jsp | 2005 | Pifarré, M. (coord.), Gòdia, S., Martorell, I., Sanuy, J. y Vendrell, C. | Publicació electrònica docent | 
                    
                    
                        | Learning among equals: the use and analysisis of KnowCat system to support group work. | 2005 | Cobos, R. y Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Estratègies d'Aprenenentatge. | 2004 | Pifarré, M. | Apunts docents | 
                    
                    
                        | El ordenador y el aprendizaje de estrategias de resolución de problemas en la ESO. | 2004 | Pifarré, M. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Aprendizaje entre iguales en la red: Análisis de la asistencia del sistema KnowCat en el trabajo en grupo. | 2004 | Cobos, R., Pifarré, M. y Alamán, J. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Rendimiento matemático en contextos bilingües: análisis de la incidencia de algunas variables del contexto socio-educativo | 2003 | Pifarré M, Sanuy J, Huguet A, Vendrell C. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La resolución de problemas entre iguales: incidencia de la mediación del ordenador en los procesos de interacción y en el aprendizaje | 2002 | Pifarré M, Sanuy J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Conocimientos lingüísticos del alumnado de la provincia de Lleida: incidencia de algunas variables pertenecientes al contexto familiar | 2002 | Vendrell C, Huguet A, Sanuy J, Pifarré M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Relaciones entre conocimiento del catalán, el castellano y el rendimiento matemático. Un estudio empírico | 2002 | Sanuy J, Huguet A, Pifarré M, Vendrell C. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El ordenador como mediador en el aprendizaje de estrategias de resolución de problemas en la ESO: un ejemplo concreto que utiliza una hoja de cálculo | 2001 | Pifarré M, Sanuy J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La enseñanza de estrategias de resolución de problemas matemáticos en la ESO: un ejemplo concreto. | 2001 | Pifarré M, Sanuy J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Estrategias de resolución de problemas matemáticos: incidencia del uso de una hoja de cálculo en la enseñanza/aprendizaje de la proporcionalidad. | 2001 | Pifarré, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El aprendizaje de estrategias de resolución de problemas con una hoja de cálculo | 2000 | Pifarré M, Sanuy J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Descubrir la hoja de cálculo | 2000 | Pifarré M, Folguera J, García C, Manzanares P. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El diseño de contextos educativos mediados por ordenador y el aprendizaje de contenidos procedimentales de matemáticas en la E.S.O | 2000 | Sanuy J, Pifarré M | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Las funciones del lenguaje egocéntrico:una revisión de la dialéctica Piaget/Vigotsky | 1998 | Huguet Á, Pifarré M, Vendrell C. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Aprèn estratègies per resoldre problemes matemàtics (Aprende estrategias para resolver problemas matemáticos) | 1998 | Pifarré, M. | Llibre docent | 
                    
                    
                        | Aprendo a pensar. Libro del alumno. Proyecto Aprendo. | 1994 | Monereo, C. (Coord.), Castelló, M., Gimeno, X., Palma, M. Pérez, M. LL. y Pifarré, M. | Llibre docent | 
                    
                    
                        | Aprendo a pensar: construcción de Intinerarios instruccionales. | 1991 | Palma, M. y Pifarré, M. | Llibre d'investigació |